mandag 26. august 2013

Trevirke på betong!

Ja, klarer ikke å dy meg - det må ut til hele verden selv om jeg ikke har bilder.... Senere, senere! I følge rapport fra fjellet så er altså de første bjelkene og begynnelsen på et golv kommet på plass på grunnmuren. Det kribler! Alt har ikke gått etter planen, så byggstrøm er ikke klart (har brukt aggregat til nå), men i dag ble det rullet ut og de-tvunnet (oppfunnet ord) 150m rødt plastrør (ja, jeg kommer vel ikke på hva sånt heter i i kriblerusen jeg befinner meg i nå) som byggstrømledningen skal inn i før onsdag. Beklager det med manglende bilder. 28/8 -sånn. Nå er bildene kommet ned fra fjellet:)

3 kommentarer:

  1. Så spennende tid dere går i møte :-) Kjenner meg godt igjen i kriblerusen da det endelig ble gang på selve byggingen :-) Blir spennende å se bilder!!

    SvarSlett
  2. Kjempe spennende :) en deilig følelse å være i gong med bygginga :) ventar spent på bilder :))

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at dere leser og kommenterer :) Har fulgt med dere også gjennom prosessen, og jeg må si det er deilig å ha kommet til et punkt hvor vi skal overlate jobben til andre - i hvert fall for en stakket stund...! (dvs kun råbygget, og alt det vi MÅ - elektriker, rørlegger)

    SvarSlett

Kommentarer er en sjelden, men hyggelig vare!